DOBRY nieASO warsztat w Krakowie do wiekszej roboty (silnik)

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • maciej1951
    Classic
    • 2010
    • 17

    DOBRY nieASO warsztat w Krakowie do wiekszej roboty (silnik)

    Zamieszczone przez ruwado
    najpierw zmieniłem kable potem świece, potem co jakiś czas zaczęło upalać kable - na styku ze świecą. Dwa razy wymieniłem kabelki na dwóch cylindrach i wyp...łem cewkę. Razem z cewką ostatni raz zmieniłem kpl. kabli i teraz wszystko gra. Podobno jak cewka szwankuje - może dawać za silną iskrę i upalają się przewody wysokiego napięcia.
    OK. Dzięki za wyjaśnienia.
    matu
  • kukubara
    Ambiente
    • 2009
    • 113

    #2
    DOBRY nieASO warsztat w Krakowie do wiekszej roboty (silnik)

    Witam

    Stalo sie tak, ze niestety zatarlem wal korbowy.

    Rozwalilem mise olejowa, przejechalem kilkaset metrow z lejacym
    sie olejem, zjechalem na stacje i tam juz na lawete. Dokladne okolicznosci
    pomijam, moze kiedys opisze jak mi nerwy opadna...

    W kazdym razie - OC Tour 1 trafila do Krakowskiego ASO - pomyslalem,
    ze tam zawioze zeby miec pewna naprawe. Ubezpieczyciel pokryl koszty misy.
    Warsztat przy okazji zrobil przeglad - mam wpis potwierdzajacy ze auto
    jest tip-top sprawne

    Wyjechalem z ASO po 20km zaswiecila sie kontrolka oleju.
    Zawrocilem i przyjechalem do ASO z powrotem...
    Kontrolka to migala to gasla na pare minut - wygladalo to dosc dziwnie.
    Nie swiecila sie nigdy na biegu lajowym, raczej wygladalo tak jakby
    zaswiecanie sie kontrolki bylo zwiazane z ruchem auta...

    Okazalo sie, ze spece w ASO nie wpadli na to, ze trzeba sprawdzic czy przypadkiem
    cos w silniku nie uleglo uszkodzeniu. Wymienili mise, zalozyli nowy filtr, wlali olej
    i uznali ze wszystko gra. Efekt jest taki, ze wszystki cztery panewki sa zatarte,
    na wale jest nalutowany material z panewek - po trzech mniejszy slad po jednej wiecej.

    Ubezpieczyciel oczywiscie tym razem wypina sie na koszty naprawy.
    Latwo sie domyslic ze ASO zaspiewalo kwote wielocyfrowa...

    Zeby sie upewnic ze nic wiecej nie uleglo uszkodzeniu zostala zdjeta glowica -
    na szczescie cylindry, glowica itd dziewicze.

    REASUMUJAC - zabieram auto z ASO i chce je wstawic gdzies gdzie mechanicy
    poskladaja glowice jak nalezy i zajma sie powaznie walem. Ogladalem wal (w aucie)
    z kolega (rzeczoznawca) i wydaje nam sie "na oko" ze wal jest tylko oblepiony
    materialem z panewek - nie ma raczej uszkodzenia samego materialu walu.
    Byc moze mozna usunac nalutowany material panewek i po prostu wstawic nominalne
    panewki. No ale to musi zobaczyc ktos kto na walach zeby polamal
    Jesli bedzie trzeba to dalej szlifowanie lub wymiana.
    Oczywiscie koszty sa wazne, ale nie chce robic dziadostwa.

    Poleccie warsztat w Krakowie gdzie wstawic auto zeby byc pewnym, ze nie
    zlekcewaza tematu...

    I prosba - czy ktos z dostepem do cennikow moglby sprawdzic ile kosztuje
    wal korbowy do silnika BQF - to jesli sie nie myle ten motor...
    Chcialbym sie wstepnie zorientowac...

    Jakub

    Komentarz

    • sew1981
      RS
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2009
      • 10917
      • Fiat

      #3
      kukubara, masz silnik bfq a nie bqf , zmień to aee.

      Komentarz

      • kabanos
        RS
        • 2011
        • 4544
        • Octavia I combi (1U5)
        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

        #4
        Co niektórzy tutaj robili swoje autka i nie narzekali: http://skoda-pogwarancyjnie.pl/

        >>>moja srebrna kombi strzała<<<

        Komentarz

        • kukubara
          Ambiente
          • 2009
          • 113

          #5
          Zamieszczone przez kabanos13
          Co niektórzy tutaj robili swoje autka i nie narzekali: http://skoda-pogwarancyjnie.pl/
          Auto trafilo juz gdzies i mam nadzieje ze bedzie mialo sie dobrze.

          Jak juz sie sprawa zakonczy to zrobie podsumowanie

          q

          Komentarz

          Pracuję...